Tender və kotirovka 15 lot üzrə keçirilir:
lot 1 -yaz-yay mövsümü üçün müxtəlif növ əşya əmlaklarının satın alınması
lot 2 - hərbi ayaqqabıların satın alınması
lot 3 - dəftərxana ləvazimatlarının alınması
lot 4 - ehtiyat hissələri və sürtkü materiallarının alınması
lot 5 - yuyucu maddələri və təmizlik ləvazimatlarının alınması
lot 6 - təsərrüfat mallarının alınması
lot 7 - ərzaq məhsullarının alınması
lot 8 - dərman və sarğı preparatlarının alınması
lot 9 - mətbəə məhsullarının alınması
lot 10 - digər malların alınması
lot 11 - tikili və avadanlıqların cari təmiri işlərinin satın alınması
lot 12 - istehlak yönlü müxtəlif xidmətlərin satın alınması
lot 13 - maşın və avadanlıqların satın alınması
lot 14 - sair torpaq, tikili və avadanlıqların satın alınması
lot 15 - abadlaşdırma xidmətlərinin satın alınması
Tender və kotirovka iştirakçılarına təklif edilir ki, öz qiymət təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün podratçılar lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar.
Tender və kotirovkada iştirak etmək istəyənlər 15 lot üzrə Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Naxçıvan şəhəri, Cəlil Məmmədquluzadə küçəsi, bina 41 ünvanında yerləşən Fövqəladə Hallar Nazirliyindən (əlaqələndirici şəxs: Qurbanov Həsən Tahir oğlu, tel: +99450-577-21-11) ala bilərlər.
Hesab:AZ21NABZ12360100000000005944
VÖEN 0200312291
Bank:Mərkəzi Bank Naxçvan MR İdarəsi
Kod: 502906
VÖEN:0200087741
M/H: AZ88NABZ01451700000000012944
S.W.İ.F.T: NABZAZ2C
İddiaçılar tender və kotirovkada iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
1. Tender və kotirovkada iştirak etmək üçün yazılı müraciət
2. Tender və kotirovkada iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi
3. Tender və kotirovka təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır)
4. Tender və kotirovka təklifi dəyərinin 1% -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır)
5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış
6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
8. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri
9. İddiaçıların müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları
10. Digər sənədlər.
Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır.
Tender və kotirovka proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender və kotirovka təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 15 fevral 2023-cü il saat 1700-a qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 15 fevral 2023-cü il saat 1700-a qədər Naxçıvan şəhəri, Cəlil Məmmədquluzadə küçəsi, bina 41-də yerləşən Fövqəladə Hallar Nazirliyinə təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.
İddiaçıların təklifləri 24 fevral 2023-cü il tarixdə saat 1100-da açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.
Tender və kotirovka komissiyası